Bedrijfslogo

Personenwagens

Bestelwagens

Onder de naam EASY4RENT verhuren wij bestelwagens. Aanbod en info op onze website:
www.easy4rent.be

Huuraanvraag

Gelieve uw huurgegevens in te vullen min. 24 u. voor aanvang huur. Via het aanvraagformulier op deze website kan u een reservatieaanvraag indienen voor een auto uit de categorie naar uw keuze. Dit aanvraagformulier is NOG GEEN BEVESTIGING van uw huur, wij contacteren u nog! De auto wordt verhuurd na voorleggen van kredietkaart, rijbewijs en identiteitskaart en het invullen van het verhuurcontract op het AVIS-kantoor. De bestuurder moet ten minste 21 jaar zijn en moet een geldig rijbewijs hebben, dat ten minste 12 maanden oud is.

Bij ophaling van het voertuig dient u uw rijbewijs, identiteitskaart en een geldige kredietkaart op naam van de bestuurder bij zich hebben. Opgepast! Pre-Paid kaarten worden niet aanvaard. Indien de kaarthouder verschilt tegenover bestuurder huurwagen dient "bijkomende bestuurder" aangerekend te worden. Kredietkaart dient aanwezig te zijn bij ophaling voertuig, indien niet, gaat verhuring niet door totdat deze aanwezig is.

Aandacht: Neem rechtstreeks contact op met het kantoor als u een wagen langer dan 29 dagen wenst te huren of als u wenst dat de wagen geleverd wordt.

Weekendpromoties starten van vrijdag 12.00 u. tot maandag 12.00 u.
Weekendpromoties bestelwagens starten van zaterdag 08.00 u. tot zondag middernacht (2 dagen).

Afhalen en inleveren van uw huurwagen steeds tijdens de openingsuren van ons kantoor! Ook niet op zon- en feestdagen.

: